...

2010-10-14 @ 06:49:08 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Igår hade jag praktik hela dagen, det är segt att komma upp men det är värt för alla som jobbar där gör mig riktigt glad! Igår sålde jag tre rullar tapeter, är riktigt stolt över mig själv :D. När jag kom hem så red jag Tulla, Risse har fått vila tre dagar men nu ska han skrittas och kanske travas lite innan helgen för att sen komma igång riktigt och jobba skithårt nu innan jag åker iväg onsdag den 27 :) Tulla ska få gå som vanligt men mer och mer ansträngande!

För övrigt är Grey's Anatomy det bästa programmet som finns!

Vi hörs när jag kommer hem från skolan!

Just det, hittar inte min kamerasladd, annars hade ni fått bilder på älsklings lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0