Bråttom

2010-10-17 @ 10:21:56 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Inte egentligen men känner att jag har spring i benen och vill bli klar så fort som möjligt, båda hästarna ska ridas sen ska jag ner och måla, går nog rätt så fort. Ska måla en vägg vit en sista gång sen ska jag måla tvväggen grå och medans en torkar ska jag plocka undan sen sätta in alla grejer från köket i tvrummet så att pappa förhoppningsvis hinner spackla köket idag innan han sticker till Falkenberg!:D Det blir mega fint!


Hoppas att jag hinner blogga mer ikväll, ska nämligen kolla på rallybrudar med mamma och co, den skulle gå på tv!



Mysigt med snö men tycker inte om när det kommer hur mycket som helst och sen hatar jag kyla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0