Börjar bli klar..

2010-10-18 @ 21:34:38 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Nu är det inte jätte mycket kvar på lägenheten. Pappa kommer hem på onsdag kväll så på torsdag ska han spackla i köket sen ska jag minsan måla där med!:D Känner på mig att detta kommer att bli riktigt fint! Ni ska få se bilder på det så fort jag är helt klar!

Imorgon kommer min handledare från praktiken och Caroline som också jobbar på Wallgårds. De ska hem till mamma på marykay party! Hon ska även ha med några tapet böcker som jag ska kolla i och se om det finns något som passar mig och lägenheten, vill ha en brun:).

Hästarna gick toppen bra. Red Tulla på Strömmalierundan. Det är nästan bara uppför och nedför så blev mest skritt och galopp, hon tyckte att det var riktigt jobbigt men öronen var spetsade framåt nästan hela tiden! Rundan tog cirka 1 timme och hon blev svettig :O. Hoppas hon förstår att hon behöver banta, nej älskar min ponny :).

Risse red jag Möllerydsrundan, det var mörkt och första gången jag red honom när det var bäcksvart. Det gick helt okej, var lite tung i handen men det släppte lite efter en stund. Han har ju vilat 5 dagar så det är ju förståligt. Imorgon ska han få arbeta ordentligt, hoppas att jag är på kämparhumöret:D!

Jag har hittat en zaldi star hoppsadel till Risse och en Wintec cc cair till Tulla, får se hur det blir med det!

Kommentera!!


Nu ska jag sova, puss och kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0