Bara inom..

2010-10-25 @ 17:24:31 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Har mockat och gjort klart i stallet, är bara inom för att dricka ett glas cola och sen tog jag in resväskan. Jag är alldeles skakig och allt typ snurrar, blir nog bättre snart hoppas jag!:) Ska ut och rida Risse nu, blir bara ett kort pass på banan bara för att känna igenom han. Tulla ska jag ut och gå med, ska inom lägenheten och hämta min kamera så blir en kort tur med henne. Jag tror att det är gallor i alla fyra benen eller så är hon bara överansträngd pga sin vikt! Är det inte bra eller bättre när jag kommer hem så tar vi ut veterinären men i morse när jag släppte ut henne så haltade hon inte men tar det lugnt!:) Vi hörs senare!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0