Älskar

2010-10-22 @ 15:18:55 | Maurice | Kommentera här (1) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Jag verkligen älskar att ni kommenterar, man blir så glad och känner sig verkligen peppad till att göra allt mycket bättre!

Igår red jag aldrig, var bara allmänt deprimerad eller något. Har extremt dåligt samvete för att hästarna ska få lida för det. Men idag ska jag ut och rida båda. Risse ska få gå markarbete/hoppa lite:) Inte så jätte hårt, ska få gå desto hårdare imorgon. Tulla har jag faktiskt ingen aning om, hon ska nog hoppas imorgon eller på söndag!

Jag vill på Göteborg horse show men har ingen att åka dit med?:(

Uppdaterar förhoppningsvis ikväll igen, ska se om jag kan komma på något roligt. Kanske blir en bildbomb på stallet, uteboxarna och sadelkammaren?:)

En kall höstdag förra helgen. Inte minusgrader än, hatar det!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack :)

2010-10-22 @ 17:04:37
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0