Tulla

2010-11-20 @ 14:12:47 | Anirac's Tulla | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Bestämde att jag ville rida barbacka så la på henne ett ulltäcke och satte på tränset så red vi ut. Skrittade fram i 15 minuter, vid 10 minuter började jag jobba henne i skritten och kollade så hon flyttade för skänkeln med öppna och sluta sen lite små skänkelvikningar över vägen. Vi red ner till vägen och vände och på vägen hem galopperade jag och hon var väldigt pigg men fick stopp på henne iaf. Sen skrittade jag av henne på asfalt i 20-25 minuter. Hon var väldigt fin men lika stark och pigg som vanligt.

 



Fin är hon iaf min lilla ponny men känner att jag vill använda tre delat bett oftare så hon inte böjer bara pga bettet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0