Snö så vackert!

2010-11-29 @ 16:41:41 | Anirac's Tulla | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Har precis kommit hem till mamma och pappa, har varit i lägenheten en liten stund. Ska ut och mocka nu, vill inte rida förrän dem har fått snösulor för jag har inte lust att hoppa av varannan meter. Jag tycker iaf att det är jätte mysigt med snö, ljusstakar och stjärnor. Vi har fått jätte mycket snö och hästarna tycker att det är mycket bättre med snö än lera och det förstår jag!

Mockning står på schemat som sagt, det är så fruktansvärt kallt att man dröjer ut till det sista. Har även massa saker som ska säljas som behöver tas kort på men det får ske en annan dag. Nu ska jag försöka ringa hovslagaren igen sen mocka som sagt. Hade även tänkt blogga lite mer ikväll med fina snöbilder osv.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0