Skola

2010-11-18 @ 11:34:37 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Sitter i skolan, har precis skrivit uppsats i svenska B och jag tror det gick bra. Handlade om mobbing, kan de inte komma på något roligare att skriva om? Typ hästar?

Ska rida Risse idag är tanken, tulla får vila idag för hon klipptes igår och hon vill nog ta det lugnt tror jag;). Måste prova sadelgjorden, benskydden, förbygeln och tränset på Risse idag, tror att det blir super fint. I helgen ska jag kolla ut vad som ska säljas billigt eftersom jag ska satsa på ljusbrun!

Slutar tio imorgon eftersom vi ska skriva Engelska A uppsats så vi slutar efter och då blir det massa häst och lägenhet. Så fort lägenheten är klar så är det stallets tur nästa, ni ska se hur där ser ut.

Vi hörs kanske ikväll annars hörs vi imorgon:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0