Ridit

2010-11-19 @ 16:17:07 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Red Risse idag, han frös jätte mycket när han kom in eftersom det har regnat hela dagen. Men la på han ett täcke och fixade med benen och så tills han fick upp värmen igen. Använde alla "nya" saker idag, det som jag fick med sadeln. Red även med Wintecsadeln och den låg faktiskt bra med fårskinnspadd så det känns verkligen toppen. Vi red Möllerydsrundan och när vi precis kommit iväg så börjar det snöa riktigt mycket, såg ut som bommulstussar typ. För övrigt gick ridpasset okej, han var lite stel och distraherades nog en hel del av snön.

När jag kom hem släppte jag ut han med ett extra täcke och tog in Tulla bara för att lägga på henne ett täcke till sen släppte jag ut henne med och gav dem lunch så de ska snart in igen så fort jag har kommit hem. Måste verkligen ge många plus till Ge-kås täcken, de är underbara! De läcker aldrig igenom och torkar utvändigt supersnabbt. Bättre än många kvalitetstäcken som jag har provat och även om Gekås täcken har konstig passform så passar de både Tulla och Risse perfekt!

Just nu är jag nere i lägenheten, har precis målat en byrå. Ska väl vara här en stund till sen är väl tanken att jag ska cykla hem i regnet igen. Kvällen ska bestå av chips, dippa, coca cola, idol och mys med Rikard.

Tänkte göra ett inlägg med lite bilder fån Spanien och sen på Tulla och Risse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0