Regn

2010-11-23 @ 12:07:51 | Anirac's Tulla | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Här regnar som jag vet inte vad, hagarna är översvämmade nästan överallt. Hästarna fick komma in 5 igår och idag fick dem komma ut typ 11, tycker så synd om dem. Ska det bli vinter så kan det väl bli det direkt? Hellre massa snö än översvämningar och så, snö som ligger på marken är mycket roligare. Detta dåliga vädret betyder att båda hästarna får vila idag.

Igår var jag hos frissan och färgade och klippte, blev helt okej!:) Sen var jag med mamma på mary-kays julfirande, väldigt långtråkigt men god fika!

Har precis mockat och tagit kort på lite som ska säljas, jag läger ut det på tradera så om ni är intresserade så får ni bjuda där!



Tulla 136 dygn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0