Maurice

2010-11-20 @ 14:01:22 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Red hemma i paddocken med graman för första gången och wow rent ut sagt, han var en dröm. I början var han lite lat och bara drog benen efter sig men sen var han riktigt fin. Blev ett ganska kort pass, kanske 50 minuter, slutade när det gick bra och han började bli trött.

Tror att jag ska använda graman vartannat dressyrpass och även någon gång när jag rider ut för då kan jag tänka på annat också om hur jag ska jobba honom för annars blir det mycket att jag tänker på formen. Med graman är ju en hjälp och kommer göra att han kommer att orka bära sig mycket lättare när han är bättre tränad.



Gammal misslyckad bild på Risse. Han är alltid sur när det regnar men som idag regnade det inte och då var han jätte mysig och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0