Lägenheten

2010-11-23 @ 15:47:05 | Anirac's Tulla | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Är i min och Rikards lägenhet, gör mitt bästa för att få bra ordning här men det är inte enkelt, han har så mycket grejer! Tvättar samtidigt så ska snart gå och hämta den är tanken. Sen får jag väl snart cykla hem och ta in mina hästar sen ska jag ner här igen, det är meningen att vi ska sova här i natt!:D

Har skrivit en lista med allt vi behöver så min tanke är att vi ska komma iväg tidigt på lördag morgon och att jag ska vara färdigombytt då så jag inte behöver hem innan på lördag, ska på julbord. Vill ner till Ikea i Malmö och även till Böckmanns center och kolla lite på hästgrejer!

Skrev min önskelista innan, den blev väldigt lång men det är bra för då får man alltid något av det man vill ha!


Min födelsedag förra året, då hade vi bara varit tillsammans i lite mer än en månad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0