Idag..

2010-11-06 @ 20:09:15 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Har haft fullt upp hela dagen, red bara Risse för sen hann jag inte mer. Har även satt nytt lås på sadelkammaren så nu kan ingen komma in där, finns tyvärr en tjuv i Vånga som även förgiftar hästar!

Red ett kortare pass med Risse på banan idag, gick helt okej. Han var väldigt pigg och ville helst galoppera iväg hela tiden. Så när det gick bra så avslutade jag med att hoppa några språng och det gjorde han galant! Hade vävribbtyglar och det är sämst så fick rida på långa tyglar och det är ju mitt eget fel menmen.

Lovar att bloggen ska komma igång igen så småningom, min och Rikards dator är i lägenheten och vi ska förhoppningsvis flytta ner där imorgon och då ska jag få mycket mer tid, speciellt på kvällarna. Men håll ut, det är tråkiga inlägg nu men det kommer förbättras stort. Har inte så mycket plugg så det är bara hästarna som tar tid, så när vi har flyttat så är allt klart och det är mest hästarna som tar upp min tid men det är dem värda!

Jag vill på Göteborg horseshow men jag har ingen att åka dit med, lagom tråkigt:(

Vi hörs nog tidigast imorgon kväll, ska hem till Rikards föräldrar klockan tolv imorgon sen direkt efter ska vi till min mormor!

PUSS:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0