Idag + Imorgon

2010-11-21 @ 20:51:19 | Anirac's Tulla | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Tog sovmorgon idag, gick upp vid tio, släppte ut hästarna och så. Sen mockade jag, fixade stallet och red Risse, Tulla fick vila. Gjorde sen kycklingfilé och potatisgratäng sen har jag och Rikard varit i lägenheten och fixat lite smått. Imorgon har jag gett mig själv ledigt från skolan, vi har volleybollturnering och jag är sämst på det. Så ska upp tidigt imorgon och rida sen ta bussen till stan vid kvart över tolv, kolla mitt knä på sjukhuset sen ska jag klippa och färga håret sen är tanken att jag och Sara ska ta bussen ut till Rust och shoppa lite :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0