God morgon

2010-11-08 @ 07:43:40 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
God morgon allihopa!

Hann tyvärr inte blogga igår men var verkligen full rulle hela dagen, hann inte ens rida. Åt först god stek hos Rikards föräldrar sen kalkon hos min mormor och morfar. Så nu har vi bestämt att jag och Rikard ska dit på fredag och bowla sen sova där. På lördag ska jag och mormor till Eko och köpa julgardiner och ett drapperi till "sovdelen". 

Idag hade jag tänkt rida ut på Risse när jag kommer hem från den förbaskade skolan som tar upp ens liv. Det blir en kort runda för sen ska jag och älskling till Ikea och köpa lite roliga saker som ni kanske vill se bilder på? Det är ju inte hästrelaterat men kanske kul med lite omväxling.

Eftersom min tränare inte hör av sig så har jag bestämt mig för att klara mig själv hela vintern sen ta nya tag och förhoppningsvis kunna börja tävla lite till sommaren. Jag har inte bråttom, jag och Risse har ingen tid att passa.

Jag har nästan bestämt mig för att köpa denna klippmaskinen nu.



Det står såhär om den:

Välbalanserad, ligger väl i handen. Extremt tystgående. Bra klippkapacitet tack vara den starka motorn. Strömbrytaren är placerad på rätt ställe, du manövrerar den lätt med tummen. Utrustad med överhettningsskydd. Komplett med skär, universalolja och plastoljekanna. Levereras i praktisk väska. 240 Volt. 180 W CE-märkning. Vikt utan sladd: 1020 g. 2 års garanti.

Fabrikat: Hauptner

Denna affären ligger bara någon mil härifrån, den kostar 3195:- och denna affären är specialicerade på klippmaskiner. Jag har inte råd att lägga mer pengar på en klippmaskin som inte kommer att användas jätte ofta. Hade gärna köpt en billigare men måste ha en som är tyst.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0