Försöker städa

2010-11-13 @ 15:07:59 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Försöker städa och få i ordning i lägenheten, går inget vidare. Ska snart hem och mocka sen ikväll ska vi hem till Rikards mamma och äta pizza!

Igår blev det riktigt stressigt, hämtade sadeln som var riktigt fin och massvis med fina saker till den också! Sen hämtade vi 10 balar spån och torkad majs och kornkross! Sen hade jag 15 minuter på mig att duscha och göra vid mig, fråga inte hur jag lyckades. Bowlingen gick ju inget vidare för mig men älskling var riktigt bra, jag kom sist totalt men sista serien kom jag tvåa!:D

Nej nu får jag förska hinna göra lite sen får jag snart vandra hem.

Vi hörs kanske ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0