Duktigt!

2010-11-22 @ 10:29:50 | | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Gick upp med Rikard idag, strax efter sex. Vid sju var jag ute i stallet, gav hästarna frukost, släppte ut dem sen mockade jag och gjorde iordning sen red jag Tulla sen Risse. Så nu är klockan snart halv elva och jag kan göra exakt vad jag vill. Är nere i lägenheten och grejer, tanken är att vi ska sova här i natt, mysigt. Imorgon har vi bara matte, känns inte lönt att åka dit så kanske stannar hemma och pluggar, bussen tar ju längre tid än lektionen.

Vid kvart över tolv så tar jag bussen till stan, ska först till k-kliniken och kolla knäet sen ska jag till Klipp och kryll och fixa mitt hår, har ingen aning om hur jag ska färga det. Sen har mary-kay julfirande inne i stan så jag kanske går dit, har inget mer att fixa så.. :)

Var är kommentarerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0