Dålig

2010-11-26 @ 12:53:00 | Anirac's Tulla | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Jag har varit extremt dålig på att uppdatera nu de senaste dagarna men har haft så sjukt mycket att göra. Hästarna har inte blivit ridna sen i måndags tror jag. Har ringt en annan hovslagare så väntar på att hon ska ringa tillbaka, vår hovslagare använder inte snösulor och jag tycker det är ett måste nu! Tanken är iaf att jag ska försöka mig ut en liten sväng med båda, drygt att behöva brodda men så är det.

Imorgon ska jag och Rikard till Ikea oh någon annan affär i Malmö sen ska jag på julbord med Wallgårds (min APU). Ska bli mycket trevligt sen Söndag ska jag sova och pyssla med hästarna.

Något speciellt ni vill läsa om?:)

Just det, jag älskar snön, den är vacker. Det blir mycket ljusare också så jag klagar inte och hästarna tycker det är jätte bra med mindre lerig hage. Snön skapar många problem men den gör även mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0