Vad vill ni läsa?

2010-07-13 @ 19:58:18 | Maurice | Kommentera här (1) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Dagen har varit riktigt händelserik..inte! Var inne på Kristianstadskliniken och fick reda på att jag hade halsfluss igen, slutade med pencilinen igår så nu är det bara på det igen :(. Nu när jag kom hem så duschade jag Risse och tvättade honom med "galoppshampot" för fuxar, verkligen tummen upp för det!

Eftersom jag är helt ny så vill jag gärna veta vad ni vill läsa om, så jag inte skriver om massa onödigt trams? ;) Vill ni ha bilder på något speciellt?

Vill ni kanske läsa om mina två hästar?, jag vet att en hel del läser min blogg redan så ni kan ju kommentera vad ni vill läsa om!:)









Kommentarer
Postat av: anna

jaa, vi vill läsa om dina hästar, sedan vill vi oxå ha MYCKET bilde från när du rider. Alla gånger! :D

2010-07-14 @ 17:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0