Ut och rida

2010-07-15 @ 17:52:40 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Nu ska jag ut och rida Risse, blir ängen eller ridbanan idag, måste få honom lite mjukare:) Ikväll ska jag även rida Mjölnir, sista gången innan Cilla kommer hem!:D

Just nu sitter jag och kollar i höökskatalogen som kom igår, är förälskad i hur mycket som helst, önskar att jag varit rik :)

Mamma pratade med Ingela innan och Tulla kommer nog hem nästa vecka, kanske redan på måndagen!:D, han hade betäckt henne i fredags när de hölls i grimskaft. Sen i söndags hade de släppts ihop och då hade hon inte släppt till, vilket är ett mycket bra tecken!:D Så nu får vi vänta och se :)

Ikväll hade jag tänkt att jag skulle lägga in vad jag vill ha på hökks om det är något intresse?:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0