Trött

2010-07-14 @ 16:03:21 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Idag är jag trött som bara den, mamma ringde vid elva och sa att jag var tvungen att hoppa in och jobba några timmar så jag har precis kommit hem. Risse står i sin box och mumsar hö, svullnaden av alla bett har äntligen börjat lägga sig. Ikväll ska jag rida på ängen en stund och kanske upp och rida Mjölnir:)  Imorgon ska jag jobba mellan halv nio och halv tre, mindre roligt men skönt med pengar:)

Vad tycker ni om Hööks nya ridhjälm?:)


Själv tycker jag att den är snygg, stilren och ser ut att andas bra. För endast 595:-

Kolla in http://www.hooks.se/product.aspx?productid=230062

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0