igår!

2010-07-29 @ 09:14:46 | Maurice | Kommentera här (2) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Igår var det verkligen min dag! När jag kom hem från stan så kom veterinären, och gissa?:D Det kommer att bli ett föl, uträknat till den 9 juni!:) Om det inte uppstår några komplikationer m det håller vi tummarna för att det inte blir!

Sen red jag risse i paddocken och vilken skillnad sen sist!! Han trampade verkligen under sig och arbetade perfekt!

Nu ska jag köra till jobbet så vi hörs ikväll!:D

Kommentarer
Postat av: anna

sv; åå:D

ja alltså usch vad jobbigt det är! Hon är så söt! men vi får väl se om de här är intresserade;) har ni hoppat något under våren med henne?:P

2010-07-29 @ 11:43:36
URL: http://annasandquist.blogg.se/
Postat av: anna

sv; misstänkte det:) då ska jag ta det lite lugnt:) vad roligt att han börjar bli fin:D:D

2010-07-29 @ 21:27:58
URL: http://annasandquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0