Idag!

2010-07-26 @ 10:23:29 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Idag ska jag äntligen hinna uppdatera lite innan jobbet hoppas jag!:D

Igår red jag bara Tulla, gick helt okej för att vara första dressyrpasset på väldigt länge, hon var väldigt stel i höger varv. Det blev lite bättre mot slutet men det tar nog tid innan det släpper helt. För övrigt så har jag ingen sadel som ligger särskilt bra nu när hon är så fruktansvärt fet!;)

Risse fick vila eftersom vår paddock måste harvas och han är fortfarande lite öm sen hovslagaren var här..

Nu ska jag gå ut och ta lite bilder på det som ska säljas, om jg får in dem på datorn återstår att se:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0