Datorn hemma igen!

2010-07-31 @ 13:29:46 | Maurice | Kommentera här (1) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Som rubriken säger, nu är min och Rikards dator hemme igen!:D Har massa bilder på denna datorn och hoppas att det ska bli fler!

Idag jobbar jag mellan 14.00 och 22.00, får se om det kanske blir lite längre!:)
Hästarna får vila idag. Igår blev det ett längre dressyrpass med Risse som gick helt okej, galoppen gick bättre än traven! Tulla red jag ut på Möllerydsrundan, hon skötte sig lika bra som alltid. Blev mest trav eftersom hon ska ta det lugnt i 45 dagar.

Imorgon ska jag försöka hinna rida båda innan jobbet klockan två:) På måndag är jag ledig och hoppas att jag kan tvinga iväg mamma till några hästaffärer, har shoppingabstinens!:D



finfina häst!

Kommentarer
Postat av: anna

nejdå mycket kvar att jobba med :) risse är nog minst lika fin:9

2010-08-02 @ 20:09:45
URL: http://annasandquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0