Vill..

2010-12-13 @ 18:31:48 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Jag har funderat över en ny telefon. Har varit Iphonehatare innan men nu är jag rätt så sugen på att skaffa en, får se hur det blir med det! Var i skolan idag, hade två lektioner sen slutade jag! Så jag vandrade ut till Wallgårds för att hälsa på dem. Då fick jag även reda på att vi ska lite julmys på onsdagkväll så jag är inte hemma förrän senare!

Hästarna har vilat, men imorgon är tanken att jag ska försöka hinna rida båda! Får väl se hur det blir med det men måste rida Risse iaf. Har kommit på en superbra idé angående träning och sånt men får väl se hur det blir med det.

Lovar att komma igång med bloggen bättre såsmåningom men måste hitta orken och tiden. Nästa tisdag när jag får jullov ska jag försöka dra igång bloggen på riktigt för då borde jag hitta tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0