Tråkigt väder

2010-12-11 @ 09:49:57 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
När jag gick upp idag så regnade det?! Man blir faktiskt lite deprimerad av det, när det är vinter så kan det väl få vara det på riktigt? I morse när jag tog ut hästarna så gick dem verkligen som Bambi på hal is. Ikväll ska det frysa på igen så då kommer det att bli ännu halare. Blir absolut ingen ridning idag det är vansinne. Vid tre ska jag och älskling iväg på julbord, hoppas att det är gott julbord. Imorgon har jag massa planer för dagen sen ska jag klara en vecka i skolan+ två dagar sen slutar jag!

Idag blir det inte så mycket uppdatering eftersom jag ska iväg som sagt. Men imorgon ska jag göra det betydligt bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0