Skola..

2010-12-17 @ 10:28:22 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Sitter i skolan just nu, har småföretagande. Har lunch om en stund och då ska jag, Alexander och Tim gå och äta något gott. Sen har vi bara Engelska kvar sen är det äntligen HELG, tror att jag ger mig själv ledigt på måndag för det är en rätt så meningslös dag. Hela helgen ska spenderas med att städa, städa och städa. Ska göra julfint i stallet, städa mitt rum och försöka hinna städa i lägenheten. Rida ska jag också försöka hinna med!

Ska rida Risse idag, han ska få gå ett enklare markarbetspass idag. Tror att han kommer tycka att det är roligt.

Ikväll ska jag försöka få in några inlägg så ni blir nöjda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0