Skola..

2010-12-16 @ 09:00:11 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Sitter i skolan just nu, har inte särskilt roligt..

Igår hade jag praktik för sista gången för i år.. vi hade en liten julfest och det var jätte mysigt. Vi åt italiensk pizza och hade julklappsutdelning, blev positivt överraskad över min julklapp! Kommer sakna hela gänget nu till jag ska dit igen den 12 januari och då är det 2011!!!

Efter skolan ska jag och älskling gå och köpa lite julklappar, har vissa tankar om det så det ska säkert bli jätte bra. Jag tror även att han ska köpa min idag innan jag slutar. Jag har redan köpt alla till han så nu är det bara resten kvar!! Mamma och pappa vet jag redan och det är inget jag kan köpa i stan!




Nu har Tulla snart gått halva tiden så snart dags för ny bild?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0