Ridsugen!

2010-12-04 @ 15:21:41 | Anirac's Tulla | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Är riktigt ridsugen, vill bara ut och pulsa igenom snön. Men eftersom det låg på någon plus innan så var det inte lönt att rida. Imorgon ska det bli kallare och då ska vi ut och pulsa en liten sväng.

Just nu gör jag precis som innan, försöker förstå mig på photoshop, går inget vidare men kommer väl att lära mig förr eller senare. Mår inte riktigt bra men försöker hålla humöret uppe. Ikväll får jag se vad som händer, antagligen ska jag och Rikard kolla på film eller köra en sväng eller något annat roligt!:)

Funderar på inlägg jag kan skriva men fantasin tryter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0