Kvällen

2010-12-04 @ 19:29:50 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Har precis ätit Spaghetti och köttfärssås som jag själv gjorde, riktig gott tyckte jag att det var. Kvällen ska spenderas med Rikard, vi ska köra en runda sen ska vi nog kolla på Robin Hood, den nya!

Ni ser säkert att designen är bytt och att den inte är särskilt snygg men bakgrunden ska stanna hela vintern. Behöver lite bilder på hästarna innan jag gör en nya header för nu vill jag ha snöbilder och det ska Emelie eventuellt fixa imorgon.

Just nu älskar jag snön men helst av allt vill jag ha jullov och julafton. Ska köpa julklappar till hästarna också men vet inte vad? :D Ska ni köpa något till era?




En av mina favorit vinterbilder på Risse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0