Kvällen

2010-12-06 @ 20:18:51 | | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Fick sluta tidigare idag så var hemma redan tjugo över två och det var riktigt skönt. Dessutom blev vårt prov inställt som vi skulle ha på måndag så mitt sista prov är imorgon. Det kommer väl gå sådär men ska kämpa och fjäska till mig ett G iaf. Just nu sitter jag vid datorn och Rikard kollar på Terminator och jag har också starka funderingar på att kolla på den.

Hästarna finns inte så mycket att säga om, det har varit kramsnö så har inte vågat mig ut. Imorgon ska jag åka hem med älskling på morgonen så ska mocka och sånt så jag inte behöver stressa hem från stan.

Jag hör av mig imorgon när jag vaknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0