Kollage

2010-12-07 @ 12:28:00 | Outfits | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Har gjort mitt allra första kollage i photoshop, blev inte alls bra och är inte alls nöjd. Men förhoppningsvis kommer jag att lära mig efter hand? Men skulle någon vilja berätta hur man "klipper" ut bara själva huvudobjektet i bilden?



BT boots 85:-, riktigt bra! Har såna till Risse och de passar riktigt bra
Gummiboots 45:- Bra pris och tillräckligt hållbara för det priset
Vinterjacka 745:-
Schabrak 145:-
Himalya vinertäcke 439:-
Tyfon vintertäcke med hals 775:-
Stalltäcke 379:-

Ska inte köpa allt men ska kolla extra mycket på sakerna. Ska även mäta hästarnas ryggar innan jag åker dit s jag vet vilken storlek som kommer bli bra på dem, det skiljer så mycket från täcke till täcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0