Juldagen!

2010-12-25 @ 15:30:11 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Var ju julafton igår som alla säkert vet. Jag och Rikard var först och främst hemma hos hans föräldrar och åt och fick julklappar. Sen kom min kära kusin och hämtade oss och sen vi hemma hos mamma och pappa sen fick vi julklappar här med. Jag fick betydligt mer än vad jag trodde. Bilder kommer men jag fick en röd klocka, presentkort på h&m, grey's anatomy säsong 1, en sodastream, Kingslandmössa, hubertus sporremmar, bok om föl, mias ländtäcke i ull, öronvärmare, tåvärmare, inredningslykta typ, presentkort på stablestore, pengar med mera, kommer inte på allt just nu! Ska ta bilder när jag har kameran på rätt ställe!

Tanken är att jag och älskling ska åka in till mellandagsrean och handla lite också någon dag nu i veckan!:)

Hästarna gör inte särskilt mycket, de står mest eftersom här blåser eller så är det snöstorm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0