Igår

2010-12-10 @ 09:01:48 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (1) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Hade ingen tid att blogga igår heller, åkte till skolan, åkte hem med mamma halv tre. När vi kom hem kom vi fram till att vi skulle köra till Börjes så medans hon förberedde maten så mockade jag riktigt snabbt och det blev ändå fint!:)

Köpte lite grejer på Börjes, kan ni gissa vad? Bilder kommer förhoppningsvis upp ikväll.

Just nu ligger jag helt själv i sängen, Rikard har kört till jobbet. Jag hoppade skolan idag, tyckte inte att det var lönt att åka dit för en endaste lektion! Klockan 12.00 kommer hovslagaren sen ska jag rida! Kommer antagligen bli heldagar i stallet hela helgen. Ska ta kort på det som ska säljas och om ni är intresserade kan jag lägga ut det här som en bloppis? Men då krävs ert intresse annars blir det Tradera!

Tycker det är tråkigt att ni inte kommenterar för när jag väl uppdaterar mycket så är det en hel del unika besökare men ingen lämnar en endaste kommentar? Jag hade blivit mycket mer gladare till att uppdatera om ni lämnar en snäll kommentar.



Nya bilder kanske?

Kommentarer
Postat av: Caroline

vilken söt häst :)

2010-12-15 @ 17:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0