En dag utan mening

2010-12-05 @ 19:24:58 | Anirac's Tulla | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Här har vräkt ner snö hela dagen, har kommit minst 15 cm och sen har det varit kramsnö så att rida sket sig idag med! Så jag har mest gjort ingenting,har umgåtts med Rikard och hans föräldrar och mockat extra noga. Någon dag denna veckan eller till helgen så ska stallet sorteras på vad som ska finnas kvar och vad som ska säljas, är riktigt trött på denna röran just nu.

Idag när jag mockade så tog jag väck en hel del spån i Risses box för det fungerar inte med både spån och halm där utan det får bli enbart halm till honom.

Vet inte vad jag mer har att säga mer än att jag hoppas att det ska bli en intressant vecka och att det kommer att komma upp en veckoplanering idag eller imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0