Duktigt!

2010-12-06 @ 07:28:35 | Anirac's Tulla | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Åkte med Rikard från lägenheten hem till mamma och pappa så var här hemma halv sju och nu har jag släppt ut hästarna och fixat allt utan maten i stallet. Detta betyder att jag har tid med en massa annat också när jag kommer hem från skolan. Min buss går kvart i nio, alltså behöver jag gå om lite mer än en timme så det är lugnt. Slutar sen skolan halv tre och är hemma tjugo över om vädret är på min sida.

Är det minusgrader när jag kommer hem så ska jag försöka rida en av mina hästar, sen ut och gå med en. Blir bara en kortare sväng för sen måste jag plugga matte som jag har prov på imorgon, matte B och det är riktigt svårt. Sen har jag inte varit på matten de senaste två gångerna så har inte riktigt hängt med i svängarna.

Imorgon ska jag göra precis som idag och även försöka hinna rida en häst fr min buss går kvart i elva imorgon oh då har jag bara matteprov sen ska jag träffa min älskade kusin så ska vi ta en fika och kolla lite efter julklappar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0