Detta fick jag i julklapp!

2010-12-27 @ 14:05:46 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()


Nivea sett med tvål och deodorant, luktar riktigt gott. Fick det av min kära syster
Halsband fick jag av min faster och kusin
Sen fick jag även idolskivan som jag får varje år av farmor.



Pannlampa av mamma och pappa
Hubertus sporremmar av mamma och pappa
Tåvärmare, var inte rikigt såna jag önskade mig, önskade mig typ en varm strumpa ;) Men ska ge dessa en chans! av mamma och pappa



Bok "att bli med föl" x2. Den ena ska säljas. Av mamma och pappa och sen en av farbror och kusiner
Öronmuffar, riktigt sköna, alla borde använda dessa nu det kalla halvåret! av mamma och pappa



Mia rs ländtäcke i ull av mamma och pappa



Pannlampa av Rikards syster



Navyfärgad kingslandmössa av mamma och pappa



En sodastream av mamma och pappa.

Fick även presentkort på H&M och stablestore, pengar, en mysdress, grey´s anatomy säsong 1, Klocka, chokladask, mysstrumpor och en lampa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0