Bonde söker fru..

2010-12-29 @ 20:48:00 | Dagarna i ett.. | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Jag och älskling sitter och kollar på Bonde Söker fru men det är reklam nu! Sara har också varit här men hon gick precis! Jag har fått lite gjort idag iaf. Jag var med mamma, var typ inne på Tradera hela tiden, lade bud på ett träns med både Aachen och pullarnosgrimma till Tulla! Sen hann jag mocka Risses box innan vi körde och hämtade halm. Sen åt vi lite god mat som pappa hade gjort och sen gjorde jag klart i stallet!

Så vi kom ner till lägenheten för några timmar sen och jag har hunnit städa toaletten och tvätta.

Imorgon ska jag upp med tuppen och sen ska jag in till stan med min kära lillasyster och se om jag hittar något att använda på nyår!

PUSS mina fina läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0