Ut och rida

2010-08-12 @ 10:45:53 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Ska gå ut och klippa gräset som jag inte hann göra igår innan det började regnade. Sen ska jag rida båda idag, Risse ska ridas igenom ordentligt i paddocken och Tulla får nog skritta och trava ut en sväng i skogen. Det känns som en dag när jag och Risse kommer att komma bra överrens!

Sen ikväll ska min familj köra och kolla på en hoppträning på Snapphanarna för Camilla. Får se om det är något för mig och risse, hoppas! Hon ska nämligen starta en grupp om ca 3 pers för mindre ruttinerade hästar. Ser fram emot att börja en träning med någon annan än bara mig själv.

Imorgon jobbar jag hela kvällen, tror jag ;D så ska försöka att rida båda på förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0