Snart iväg

2010-08-10 @ 10:23:43 | Maurice | Kommentera här (1) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Ska snart ner till Hörby och lämna mammas bil som skramlar ;) Och medans dem fixar den så hoppas jag och Linn att vi ska få ner henne till Böckmans och Hööks i Malmö, drömma kan man ju alltid:D

Så nu sitter jag iaf och bränner en skiva med musik som mamma hatar;D hon kommer definitivt inte bli glad.

Igår red jag bara Tulla, red några varv i paddocken som fortfarande är för mjuk :( Riktigt fin var hon men red med tvådelat gummipelham så kan vara det också.. men fin var hon så in i! Sen red vi ut, en längre version av Möllerydsrundan, hade tänkt rida förbi tre stenar som vi alltid har hoppat över och hon blev alltid extremt galen och även igår så jag lät henne hoppa, hon är verkligen bäst på att hoppa!

Risse fick vila för jag hade sådan fruktansvärd huvudvärk:( men enligt grannarna så rörde han sig tillräckligt i hagen när jag var iväg med Tulla, haha lite fjanten :D Till hösten när de ska vara inne på nätterna så ska jag ta in Risse först varannan dag så får han stå själv i 30 minuter sen tar jag in Tulla, han måste ju lära sig.. Han klarade ju det utmärkt när Tulla inte var där men Risse har någon sorts kontrollbehov och måste ha koll på exakt allt!

Nu ska jag göra iväg mig sen ska vi iväg, kommentera nu massa så ska jag bli mer social på min blogg. Kommentera mer än gärna vad ni vill läsa om. För har jag ingen kommentar när jag kommer hem så kommer jag inte lägga upp det jag köpt om jag har köpt något ;)

finast i världen!!!!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Sv: hon har bra priser och mycket olika märken , både till häst och ryttare :) det finns en del på rea nu kolla in hemsidan o gå under fliken rea och även erbjudande :) tack!

2010-08-10 @ 22:56:41
URL: http://stallcarlsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0