JAA:D

2010-08-19 @ 14:34:45 | Maurice | Kommentera här (2) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()



Anna är verkligen bäst på att förklara så därför tycker jag att alla besöker hennes blogg www.annasandquist.blogg.se jag tror hon blir extra glad om ni kommenterar lite :D.


Jag har precis kommit hem från skolan, värsta slappedagen.. fick schema och busskort!;D

Längsta dagen är till 15.20 menmen, resten är ju grymt bra:D Om ni undrar så är onsdagar praktik :D

Nu ska jag snart ut och rida så fort det har slutat regna, båda ska få luffsa i skogen, det behöver dem, eller iaf Risse!:)

 


Kommentarer
Postat av: josefin

tack :D ja visst är den snygg :D

2010-08-19 @ 14:43:28
URL: http://ledner.blogg.se/
Postat av: anna

hah tack du:D

jaa jag hoppas det det har tagit emot mycket hon skulle ju egentligen säljas redan när hon kom från er men jag ha rinte klarat av det försen nu. lilla hästen<3

2010-08-19 @ 20:24:00
URL: http://annasandquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0