Igår

2010-08-30 @ 08:17:14 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
I lördags fick båda hästarna en välförtjänt vila, eftersom jag hade dåligt med tid så ger jag dem hellre en extra vilodag än att stressa igenom ridpasset, det blir oftast skit då.

Igår var jag på Ikea och när jag kom hem så skrittade jag och min syter ut, hon på Tulla och jag på Risse. Red på 2-delat och utan nosgrimma, det fungerade väldigt bra. Han var också väldigt söt utan nosgrimma! Så testade lite trav och galopp på en äng och wow vad fin han var!

Nu ska jag snart till skolan, börjar tio i tio och slutar kvart i tre, förhoppningsvis kan vi få sluta lite tidigare så jag hinner med min buss som går tjugo i!:D Ska rida på stubben med Risse, ska prova på två-delat idag med och se om det fungerar bättre. Tulla ska få gå ett lättare dressyrpass på ridbanan med mycket trav, det behöver hon verkligen!

I natt glömde jag att veterinären hade kollat fel så hon fölade i natt, haha. Verkligen inte möjligt än.

Har inte så mycket mer att säga mer än att jag verkligen försöker uppdatera så mycket jag kan!! Vi hörs senare!



Vet att jag inte sitter ner ordentligt men han tycker galoppen är jobbig så det blir som en gunghäst och då flyger man rätt så mycket! Fin är han iaf!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0