Igår och idag

2010-08-26 @ 15:56:54 | Maurice | Kommentera här (1) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Igår skrittade jag Risse på vägen för lite trafikträning kan sammanfatta det kort, det gick okej!
Tulla red jag till Vångabacken, som ligger granne med mig! Vi skrittade upp och ner två gånger och travade en gång. Tulla går konstigt med bakbenet men hon haltar inte, kan kanske vara för att hon är fet? Hon är inte varm eller svullen så förhoppningsvis försvinner det!

Idag ska jag rida Risse på stubben då ridbanan antagligen är upptagen! Tulla har jag inte riktigt bestämt mig för än!


Måste verkligen köpa nya stigbyglar! Har så extremt ont i knäna så jag knappt kan stå efter att jag har ridit. Men antagligen blir jag inte färdig till att köpa nya förrän typ Göteborg horseshow och då blir det nog Sprenger BB eller softup, har inte bestämt mig!






Kommentarer
Postat av: anna

jagt har bow balance bästa jag har rpecis som du i knäna men de har försvunnit nästan helt:D köpte mina på ghs men de är inte billigare där än i vanligafalla så varför vänta;)

2010-08-26 @ 22:17:35
URL: http://annasandquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0