Hejdå

2010-08-20 @ 18:43:18 | Maurice | Kommentera här (1) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Hejdå mitt ljusa hår, dags för en förändring. Kommer bli riktigt fult har jag på känn.. antagligen blir det alldeles för mörkt!


Åkte till skolan i idrottskläder idag, var där i typ 20 minuter sen slutade vi, skyndade mig att köpa present till min kusin som fyllde år i lördags. Sen tog jag bussen hem tio över nio! Mamma fick hämta mig och Paulina i Arkelstorp eftersom Vånga ligger lite outside så går inte alla bussar dit. Jag och Paulina skrittade ut en sväng, hon på Tulla och jag på Risse! Gick toppenbra, imorgon ska Risse trimmas på stubben och Tulla ska ut och skritta i skogen, eventuellt blir det lite trav, får se :D

 

 

Nu måste jag tyvärr fortsätta städa rummet eftersom jag fyller år imorgon och släkten kommer :D


HEJSVEJS!:D


Kommentarer
Postat av: anna

tack:D det är ju din födelsedag så man kna hoppas det går bra:D såg däremot banan ikväll och det ä'r svårt:S



grattis i förskott:D:D<3

2010-08-20 @ 22:42:33
URL: http://annasandquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0