Handlat

2010-08-18 @ 13:10:40 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Det var några som ville se vad jag handlat, älskar alla som kommenterar, man blir på mycket bättre humör!:D


Här kommer bild på allt jag har handlat.



*Bruna fram och bakskydd till Tulla, har likadana till Risse och är super! 195:- för fram 175:- bak
*Ridbyxor för låren 159:-
Köpt på Börjes!



Hals till mitt täcke, matchar inte direkt men behövde en hals och denna kostade 79:- på börjes





Röd Jacsonväst, extremt skön. Vill ha en Kingsland men har inte riktigt råd än. 199:- köpt på Ullared
Blå grimma till Tulla, likadan som Risses. 50:- typ på ullared
4stycken boots, skulle ha kostat 20:- stycket men hon i kassan blandade ihop det så fick dem för 20:-paret:D köpt på börjes



Brunt pannband från CH, lika fint som äkta swarowki tycker jag:D 219:- tror jag på hööks!



Ni får vrida på huvudet. Brösta med martingal från hööks, martingaldelen sitter inte på. 499:-

Har ju även köpt en Kingslandpiké men har inte hunnit ta någon bild på den!

Om någon är intresserad av något till sin häst maila mig på [email protected] så skickar jag er en lista!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0