FÖRLÅT!

2010-08-24 @ 14:50:58 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Jag är verkligen jätteledsen för den superdåliga uppdateringen! Har typ varit utan bredband hela helgen!:(
När jag fyllde år i lördags som även www.carlssonpataket.blogg.se  gjorde så fick jag en megafin digitalkamera av min underbara pojkvän, en canon ixus 210, verkligen superbra! Räcker iaf till mig. Fick även lite pengar och hinder till paddocken, hinderna är inte gjorde än men fick dem ändå:D.

För övrigt suger skolan fastän den inte riktigt dragit igång än. Hästarna fick vila hela helgen då det har varit dåligt med tid, igår vräckte regnet ner när jag gick från bussen så blev inget då heller! Men idag ska jag iaf rida båda är tanken, Risse på stubben och Tulla får vi se :)

Vi hörs senare!



Tagen med min kamera, jag ser jätte  rolig ut, jag vet! Hade inte riktigt förstått mig på inställningarna då så det blev som det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0