Dåligt

2010-08-26 @ 19:49:33 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()

Helt sjukt vad dåligt det gick idag, jag kunde inte rida honom rätt så han bara sprang och sprang och jobbade inte alls. Orkade inte bråkade med honom så fick till slut ett bra varv och sen red jag upp och ner för Vångabacken som tröst. Verkligen inte våran dag idag, jag red dåligt...fan vad deprimerad jag blir!!!! Som tur väl va så var han riktigt gullig och mysig i stallet precis som om det var hans fel, jag blir så arg på mig själv, förtjänar inte en sån fin häst som han!!:(


Tulla fick vila, var inte lönt att rida ut eftersom jag var så himla ledsen.


Innan jag red städade jag lite stallet och det blev finfint!

 

 

Tråkigt och deprimerande inlägg men blir så ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0