Dagens!

2010-08-31 @ 21:12:42 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Tränade som sagt med Risse innan, gick helt okej!:) Cilla hjälpte mig och jag och risse klarade av våran första öppna! :D Men jag och Cilla kom fram till att jag ska jag rida på långa tyglar så han själv får jobba och inte bara lägga all tyngd på bettet, det slutar bara med att han har huvudet mellan bena! Men när vi slutade gick han jätte fint!! Ska jobba på såhär tills han är mer avslappnad, varierad ridning! Kan även hoppa mindre hinder med längre tyglar så han får lära sig att han ska arbeta! Träningen var jätterolig och kändes super bra!:D

Tulla och jag va ute och gick/sprang en sväng! Det gick bra, nu är det hårdbantning på gång!:)

Imorgon har jag min första praktikdag på min praktikplats som jag ska vara på varje onsdag, hela tvåan och förhoppningsvis hela trean:) Ska försöka hinna och orka skritta ut Risse innan och göra något med tulla, får se vad som hinns med! Men kommer antagligen inte ha särskilt mycket ork imorgon kväll!

Nu några timmar ikväll så har jag skruvat ihop möbler från Ikea som jag och min kille ska ha i lägenheten som ligger 900meter ifrån mamma, pappa och hästarna :D. Blir inte klok på ikeasmöbler, ni ska bara se hyllan som blev helt knas!
 
Men imorgon hinner jag kanske blogga på morgonen men sen inte förrän senare på kvällen! Jag gör mitt bästa. Bjuder på denna finfina bilden som Emelie har tagit:D Har visat den innan men tycker verligen om den!:D



God natt och sov gott, om vi inte hörs, hälsa mig lycka till för fösta dagen på praktiken:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0