Dagens ridpass!

2010-08-27 @ 22:35:31 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Risse gick litelite bättre än igår men är inte nöjd. Han trampade under sig finfint nästan hela passet men dummade sig mycket med lufthopp och småstegringar :S . Men jag tror han tycker det är lite jobbigt och sen är jag så trött efter skolan så allt blir bara kaos. Men imorgon är det på det igen, får se om ridbanan är ledig, då rider jag där annars blir det på ängen eller stubben!

Tulla fick skritta och trava lite på en runda på ca 20 minuter, imorgon ska hon nog få börja gå lite hårdare för det är inte bra för hennes ben att hon är så fruktansvärt fet! Att sitta på henne barbacka är bredare än att sitta på Risse med sadel!

Imorgon har jag fullt upp hela dagen för vi ska kräftskiva som drar igång klockan 17, innan dess ska massa saker göras!

Just det, har sagt det innan men måste ha nya stigbyglar annars håller inte mina knän, blir galen. Tråkigt med föräldrar som inte förstår sig på något som har med hästar och hästgrejer att göra, 2000:- på stigbyglar, skit kul !
Om mina videoklipp hade gått att lägga in i moviemaker så hade jag kunnat lägga ut ett litet klipp från idag men det funkar inte, någon som vet något annat bättre program? Blir så arg på allt det tekniska!















Bilderna blir riktigt dåliga när man laddar upp dem, tyvärr. Ni ser rätt stor skilland på vissa bilder, i början var han bångstyrig och som ni ser på ena bilden misslyckas vi totalt med något.. hmm. Men efter lite bråk såg det ut som på sista bilden! Orkar inte ladda upp fler bilder idag, kanske en annan dag :) Nu måste jag klura ut några svåra band till musiktävlingen imorgon! Usch, är skittrött och vill sova! Ge mig styrka någon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0