Bilder!

2010-08-19 @ 06:48:12 | Maurice | Kommentera här (0) | Länk till detta inlägg | Trackbacks ()
Red i hagen igår. Kan typ inte rida ordentligt i paddocken eftersom det står en maskin i vägen.. :( menmen fick bli ett litet dressyrpass i hagen och det gick helt okej! Han var inte alls tung i handen och trampade under sig ordentligt! Galoppen var lite jobbig idag men det är inte många pass dressyr han har gått under sommaren så det är helt förståligt för min bebis!

Hade tänkt rida Tulla med men jag och min kille skulle hem till hans föräldrar och fira hans (och min) födelsedag eftersom han fyller år idag!:D

Jag fyller år på lördag och det enda jag har önskat mig är en digitalkamera med zoom i videoläge och pengar:D

Första skoldagen idag, ska väl dit och vända ungerfär, ska iaf åka med mamma till stan :) sen efter skolan så ska jag gå lite på stan med Martina ;D och givetvis handla.. ännu mer ;). När jag kommer hem så ska jag enbart rida, blir skogen med båda idag och sitta vid datorn eller tv:n ;D





Ett smakprov från ridningen, vill ni se fler?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0